FAQ

Bestellingen

iDeal, Creditcard, Paypal, Klarna (achteraf betalen), Apple Pay en cadeaukaart die aangeschaft is via onze webshop. 

Je kunt je bestelling annuleren voordat Moments Nederland dit heeft verzonden. Doorgaans wordt dit tussen 1 en 3 werkdagen verzonden. Je kunt annuleren via info@my-moments.nl of via de chat. De chat & e-mail worden meerdere keren per dag bekeken dus er zal adequaat met jouw annulering om worden gegaan. Mocht je te laat zijn met annuleren, mag je het product ook terugsturen. De retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening. 

Verzendingen

PostNL. Wanneer wij de bestelling versturen, ontvang je automatisch een track & trace code per e-mail om je bestelling te volgen. 

Wij verzenden doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen en werken voornamelijk met PostNL. Dat betekent dat je in vrijwel alle gevallen jouw pakketje binnen 2 tot 4 werkdagen thuis kunt verwachten. 

Binnen Nederland hanteren we verzendkosten van € 4,95 per bestelling. Bij bestellingen boven de 70,00 zijn de verzendkosten gratis. Raadpleeg onze verzendbeleid pagina voor bestellingen naar landen buiten Nederland.

Je kunt ons bereiken via info@my-moments.nl of via de chat. Doorgaans reageren we dezelfde dag. 

Retouren & klachten

Je mag binnen 30 dagen na ontvangst de producten terugsturen. LET OP: De producten moeten ongebruikt en ongeopend zijn. Wanneer de seal van de verpakkingen verwijderd is kunnen wij de producten niet meer aannemen i.v.m. hygiëne. 

Je kunt de producten terugsturen via ieder gewenste koerier. De retourkosten komen voor rekening van de klant. Gebruik voor de retouren onze retourportaal.  

Je kunt ons bereiken via info@my-moments.nl of via de chat. Doorgaans reageren we dezelfde dag.